Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Mahu Add Saya Di Twitter?
Isnin, 16 Julai 2012 • 7:16 PTG • 0 Comment here !


Hello peeps..Hari ini, aku rasa ringan tangan sikit so, aku bukak je la blog aku yang sebulan tak bukak2 nihh..Memang banyak gila la perkembangan-perkembang followers yang rajin updates aku tertinggal..Kiranya, aku ni ketinggalan zaman kot.. Maybe la..huhuhu..

Sebulan ni, banyak perkara-perkara yang dah berlaku dengan kawan aku and banyak pengalaman pahit-getir, susah senang bersama-sama.. Amboihh ayat.. Boleh mengalahkan pengacara pulak ye.. Pejam celik pejam celik, dah nak puasa dah.. Haishh..Risau pulak aku dengan trial ni..Emmm..Soalan ape tak tahu la keluar ape..Yang pastinya keluar soalan la..Kalau ada pun keluar jawapan, tu pun kena pilih yang mana betul..Emm.. Harap2 boleh buat yang terbaik..Aminn.. Doakan aku ye..huhuh

Panjang betul intro aku nie ye..Haa.. nasib baik aku ingat tajuk dia.. Aku sebenarnya memang ada twitter..Lama dah pun.. Tapi, aku just tak active je.. Ye la, FB je yang active, yang lain? Haremmm...

Sila lah follow saya ye MY TWITTER!
aku memang pakar bab follow me, follow me back nie..heheeh
(pakar la sangat)

Ok peeps..Bye2..I'm waiting..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Contest Blog Comel + Awesome
  • Cuti Nie
  • Segmen Nasz : Bloglist Nasz Jun 2012
  • Update Blog No Title !
  • Segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS
  • Baik Tidur Je Kat Sekolah Walaupun Takde Asrama
  • Rindu Blog Aku
  • Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'
  • Apa Yang Berlaku Sebenarnya?
  • Blog alyzafisol.com Giveaway