Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Kawanku Sayang!
Khamis, 19 Julai 2012 • 9:05 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..Hari ni, aku memang tak berdaya nak update blog.Tapi, aku rasa sangat terkilan dengan perbuatan kawan aku. Maybe aku tak tahu ape yang dia nak, tapi cubala paham aku walaupun seminit. Yes, dia ada masalah but he must tell me.. You my friend right??Am i right??Teruk sangat ke perangai aku ni, sampai kita tak boleh nak berbaik macam dulu??Kenapa situasi yang indah berlalu begitu cepat??

Aku anggap dia macam abang aku sendiri. Dia dah janji nak kawan aku sampai bila2. Tapi, please la jangan buat macam nie. Kalau ada masalah besar mana pun, bagitahu aku. Kalau diberi kuasa, aku nak undur balik masa yang dulu..So, aku tak nak bagi hari nie  berlaku langsung..Pagi tadi punya la enjoy..Sampai aku kena bayar 10 cent for English Group..huhuhu..Group kami buat peraturan..Sape cakap in BM must pay 10 sen for each word..

Back to the topic.. Sampai hati dia buat aku macam nie..Ucapanmu berakhir dengan Selamat Tinggal..Mana janjimu yang dulu nak berkawan denganku sampai akahir nyawamu??acehh...Ayat aku..Feeling gila..Trustly, dia la kawan lelaki yang paling aku sayang sekali. But, he can't love me as a friend. I don't know why. He told me, if he love me, he got in hot water. So, i made decision not reply his mcg..Because i'm feel so disappointed  
and i felt sorry to him if i had something wrong to him.. Very sorry friend..

Aku tak tahu nak cakap ape dah bila dia sent mcg macam tu. Aku tak boleh terima langsung. Tapi, aku paksa diri aku supaya terima je, ape yang berlaku tadi. So hapless..I cannot understand him..Kalau aku nak paham dia, mesti ada je situasi yang tak diingini berlaku..Aku geram betul lahh..Hummm..Ok la..aku malas nak tulis panjang2 pasal dia..Buat aku sedih ja..

I hope u meet a best friend better than me.. 
Your friend,
Fina


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Nasibku Yang Malang
  • Mahu Add Saya Di Twitter?
  • Contest Blog Comel + Awesome
  • Cuti Nie
  • Segmen Nasz : Bloglist Nasz Jun 2012
  • Update Blog No Title !
  • Segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS
  • Baik Tidur Je Kat Sekolah Walaupun Takde Asrama
  • Rindu Blog Aku
  • Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'