Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Nasibku Yang Malang
Isnin, 16 Julai 2012 • 10:33 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..Wahai rakyat jelata beta. Beta sangat sedih kerana malang menimpa beta. Ishh..Macam puteri Indera Kayangan la pulak..Hmm..:( So sad..Demi kawan aku berbakti, nama baik aku tercemar and kawan itu sendiri marah aku...hahahaha...Seronok betul jadi aku kan..hahaha..Tak apa..Allah akan balas balik..Don't worry be happy.. Lagi pun puasa nak dekat dah..Yang aku tak paham sangat2, tak dak kena mengena pun dengan dia, tapi macam aku cakap kat dia ja..Haihh..Lantak la..Tak kesah pun..

Memang malang pun..Nasib baik la, ada lagi kawan yang boleh dengar semua rahsia yang terpendam..huhuhu..Lega la sikit daripada sakit hati tuhh. Aku tulis kat blog nie pun, sebab aku tak nak simpan sorang2 dalam diri.. Ye la, takut sakit jantung..hehehe..Emmm...Lambat betul la nak tunggu download  
HACKS..!!Geram aku...

To My Cinta Platonik A.K.A Si Comel tidur elok-elok tau...huhuhuhu...
Tak lupa juga readers yang sudi membaca aku punya entry nihh..Bye2 you alls..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Mahu Add Saya Di Twitter?
  • Contest Blog Comel + Awesome
  • Cuti Nie
  • Segmen Nasz : Bloglist Nasz Jun 2012
  • Update Blog No Title !
  • Segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS
  • Baik Tidur Je Kat Sekolah Walaupun Takde Asrama
  • Rindu Blog Aku
  • Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'
  • Apa Yang Berlaku Sebenarnya?