Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Hati Sedang Celaru
Ahad, 18 November 2012 • 2:26 PTG • 0 Comment here !

Hello hollo all of you.. Sihat?? Atau kurang sihat macam saya?? Saya tahu korang mesti seronok bercutikan??hahaha..Aku?? aku tak pun.. Aku just stay kat rumah.. Rasa boring pun ada.. 

Ok.. Back to the topic.. Aku tak tahu la sama ada aku gila or lupa nak makan ubat or memang betul firasat hati aku.. Aku pun tak nak cerita benda nie sebab ramai orang yang baca blog aku..( err...perasan!!) Aku takut depa2 tu perasan pulak..hahahaha.. *maybe..

Celaru gila kott hati aku nie..La ni, aku ada kat Gurun..Gila dohh.. Panas.~ Aku rasa, aku dah jadi udang goreng kat sini.. Tak tau la pulak kat sini, HANGAT .. Tapi, jangan lupa pulak.. Api neraka lagi panas kott..huhuhuu.. Aku just nak bagi tahu hampa-hampa semua, aku sekarang nie guna komputer and selalunya aku guna lappy aku.. * ergghhh..minah nie, tu pun nak bagi tahu kie??
Ehh.. Ikut aku la nak tulis pape pun, ape kau peduli?? Hahaha... Nampak ayat dia?? Haaa...macam tulah ceritanya..

Erghhh..Aku tengah bergaduh dengan cousin aku nak guna komputer nie.. So, aku tak boelh la merepek kat sini panjang lebar  macam selalu.. Hope korang semua, paham aku..hahaha... Aku sebenarnya tak busy pun, tapi buat busy kat cousin aku..Hahaha..Alaa..lagipun, dia nak main game je..Nak tau game ape??Haaa..nie aku nak bagitahu kat hampa semua..http://www.cartoonnetwork.com/games/adventuretime/rhythm-heroes/index.html
Sila lahh layari laman web tersebut jika ada masa ya..Banyak game pilihan korang ada di sini...Hahahaha..Macam budak-budak jer.. 

Ok, lahh...See you next time..Bye..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen: Follow Sampai Meletup!
  • SEGMEN 2: Terjah, Follow, Menaik!!!
  • Segmen Jom Mencari Followers
  • Segmen: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
  • Siap Edit + Khemah !!
  • Skin Baru
  • Mood :> Rajin ^_^
  • Segmen Blogwalking By Ieyza Afieyna
  • Minggu Raya Wehh..
  • Hari Raya + Baru Update