Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Hari Raya + Baru Update
Rabu, 22 Ogos 2012 • 5:25 PTG • 0 Comment here !

Heloo peeps..Dah lame aku tak update blog kan? Rase rindu tak ? Maybe..Hari raya nie kan, mesti korang dapat duit raya kan? kalau sesiapa yang puase penuh, mesti lagi happy..Hehehe..Hopefully, aku nak puase penuh tapi tak kesampaian..

Semalam kan, my cousin ada la promote cerita Big ( korean drama). Best la jugak.. Tapi kan, tak berape best la ending dia..agaknya diorang dah takde idea nak reka cerita ending yang best2..Haisshh..sangat membosankan ending dia..Hari raya nie, aku tak buat apa pun, just terperap at kampung and follow parents ke mana sahaja diorang nak pergi beraya..Kalau aku dapat duit raya, itu rezeki aku..hehew..Boleh dikatekan banyak jugak la dapat..Adik aku jeles kot..hahaha.. Kesian..:(

Ok2..Rindu jugak la kat Fb walaupun 5 hari tinggal..Rindu sangat2 kat blog aku yang tak berapa cute..Maklumlahh, study untuk trial..Alhamdulillahh, trial aku dapat elok..:D..Happy nie..
Mintak2 la PMR ni dapat 8A..Aminn.. Kalau dapat, cita2 aku tercapai la..nak pergi mohon MRSM ke, Sekolah yang top2 ke...huhuu ( berangan je lebih)..

Blogku yang usang lagi buruk..Kamu tunggu je lah ye..Nanti aku akan make-up kamu hingga jadi cute..huhuh...O ohhh..Kene fikir dulu background ape, sidebar nak buat macam mana and kaji code template...Huhhh...ok2..Tapi semuanya buat selepas habis PMR...Now, tak boleh because i'm so busy..Hehew.. Don't worry be happy..Nanti kulit blog aku bertukar menjadi freshh...hohohoo

Ok la..Sampai di sini saje ye..Mohom maaf kepada sesiapa sahaja yang pernah aku sakiti..
Selamat Hari Raya Maaf Zahir and Batin..
Sorry lambat because baru boleh wish because at kampung takde internet..
Bye alls..




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Hari Ini!
  • Kawanku Sayang!
  • Nasibku Yang Malang
  • Mahu Add Saya Di Twitter?
  • Contest Blog Comel + Awesome
  • Cuti Nie
  • Segmen Nasz : Bloglist Nasz Jun 2012
  • Update Blog No Title !
  • Segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS
  • Baik Tidur Je Kat Sekolah Walaupun Takde Asrama