Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Hari Ini!
Jumaat, 20 Julai 2012 • 3:45 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..Hari ini, aku and kawan2, tapi ada lagi la budak kelas aku, ada program guru muda..Kami kena jadi Cikgu..Huhuhu..Seronok jugak la..Tapi tak tahu la diorang tu paham ke tak..Sebab ape, aku tanya diorang, diorang cakap faham.. Mana adil..Aku kena ngaja sorang2,yang lain semuanya ada pasangan..Hmmm...Nasib baik la budak tu seronok je bila aku ajar dia..hehehe..

Esok kena mengajart jugak..Tapi kena mengajar 4 orang sekali gus..Orang lain?? Diorang ajar seorang je..Hmmm..Kalau mentee aku tu tak dapat A..Aku yang kena..Haishhh..Harap diorang boleh buat nanti..Aminnn...Sekejap lagi, aku nak dengan kawan2 aku nak jadi monyet sekejap..Sebab ape??Sebab nak makan buah rambutan..yela, tak sabar betul aku nak panjat pokok rambutan yang merah tuhh...Terliur dibuatnya..Yela, dekat rumah aku memang la takdak..Sebab rumah taman..hehew..

Seronok duduk dekat rumah orang nihh..Hehehe...Seronok ke??Seronok la..Sebab ape?? Sebab tak payah buat ape2..Tapi, menyusahkan orang la pulak kan..Heheh...Sekali sekala kot..Semua orang busy dengan netbook diorang, aku nie pun pinjam yang Suha punya netbook..Dia dok baca majalah..Kesian sangat kat dia..Tapi, aku nak guna..Takpe la, bagi je la dia guna kan..heheh..Netbook dia bukan netbook aku..hehew..

Satu soalan..Magnum sedap ke? Aku tengok macam biasa je..ye la, aku kono..Sebab tak pernah makan magnum..Cornetto balack and white pun aku tak pernah makan..Hehehe...Sebab malas nak beli and takut rasa tak sedap..Aku nak beli dah cornetto black and white tapi ada kawan aku cakap tak sedap and ada yang cakap tak sedap..Itu yang susah sangat nak buta pilihan..Haishh..

Banyak sangat kot, aku membebel..Hahahaha..Ok la, aku nak layan Youtube pulak..Bye2 peeps..

##A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.. 


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Kawanku Sayang!
  • Nasibku Yang Malang
  • Mahu Add Saya Di Twitter?
  • Contest Blog Comel + Awesome
  • Cuti Nie
  • Segmen Nasz : Bloglist Nasz Jun 2012
  • Update Blog No Title !
  • Segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS
  • Baik Tidur Je Kat Sekolah Walaupun Takde Asrama
  • Rindu Blog Aku