Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Siap Edit + Khemah !!
Sabtu, 3 November 2012 • 9:09 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps.. Sekarang nie, aku tengah rajin nak update blog n BW blog orang yang cute-mute tuu..Firstly, aku nak tanya, skin baru aku cantik tak?? Hahaha..Aku bertungkus-lumus edit blog nie daripada semalam.. Letih kott..Fuhhh..Lega rasanya, bila dah siap edit..Cantikkan??(err..tolonglahh)

Aku ada story nak story dengan korang.. Hampa nak tau dakk..(dia keluaq pelat kedah dahh).. Aku pi khemah 4 hari kott.. Syokk oww.. Rugi hampa tak ikot.. Dia punya aktiviti dia class A+... Memang terbaik habislahh.. Bila balik Kroh nie, memang penat tak tau nak kata la..Nama pun pi perkhemahan bukannya pi bercuti kan..Hahaha.. Kalau kita pi somewhere, mesti ada seronok, mesti ada yang tak seronok kan?? Yang tak syoknya pi sana adalah...........
Sekolah bagi kami khemah yang tak berkualiti.. Memang geram tahap gaban kuasa 68 hampa nak tau.. Dah la, kat sana hujan setiap hari..( eeee...geramnyerr) Hampa nak tau, hari-hari kami kena lap khemah..Tu tak teruk lagi, hari-hari kena curah ayaq(air) keluaq hampa nak tau..Kalau hampa tengok, hampa boleh berenang dalam tu truihh..Tak payah susah-susah pi bilik ayaq nak mandi.. Khemah apa serap ayaq??Menyusahkan betul..Terrible sungguhhhh...

Nasib baik la, kami punya ketua kem baik hati..hahaha..Cikgu tu daerah mana?? Daerah Kerian..Ada lagi cerita, cikgu tu suruh aku jadi MC untuk majlis penutupan..Aku pun mengIA kan je lahh..Sebab apa?? Sebab boleh menaikkan nama daerah and automatik la menaikkan nama sekolah..Hahaha...Jangan main-main.. MC majlis penutupan perkhemahan PBB NGO peringkat negeri Perak kott..hahaha...
Syok gila..Tak kena berdiri tegak kat tengah panas..huhuhu...

Banyak jugak la aktiviti yang menarik bagi aku.. Kami pi buat aktiviti jejak fauna kat zoo..(err..cam tak pernah pergi jew) Apa lagi, shopping la kat sana..Bukannya kedarah shopping macam kat shopping complex..Aku pi beli gelang yang ada nama tu ja..Cantik kott..Dah lama, aku teringin nak beli benda tu.. huhhu..

Ok lahh..Aku tak nak cerita panjang-panjang..Nanti hampa baling buah oren 6 bijik atas kepala aku sebab baca entry aku yang mengarut nie, baik aku choww dulu..huhuuhu..
Ok readers..Bye-bye..:D


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Skin Baru
  • Mood :> Rajin ^_^
  • Segmen Blogwalking By Ieyza Afieyna
  • Minggu Raya Wehh..
  • Hari Raya + Baru Update
  • Hari Ini!
  • Kawanku Sayang!
  • Nasibku Yang Malang
  • Mahu Add Saya Di Twitter?
  • Contest Blog Comel + Awesome