Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Mood :> Rajin ^_^
Sabtu, 27 Oktober 2012 • 5:43 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps.. Rindu korang.. Lama gila aku tak update blog aku nie.. Aku rasa blog aku dah penuh dengan habuk dan sawang habislahh sampai cerita NADA CINTA pun the end.. hahaha.. Sorry because aku jadi busy girl sejak, dua menjak, tiga menjak, empat menjak nie.. Dah habis PMR pun aku rasa sangat lazy nak update blog.. Sekarang, aku tengah rajin nak update blog kesayangan aku. Di samping nak menukar wajah  blog yang dah berkurun lamenye, aku update la satu post.. Satu post pun jadi la nahh..

Aku sebenarnye, tengah sakit kepala sebab duduk terperap dalam bilik tanpa buat apa-apa..Amboi,,ayat aku... Macam mahu tulis novel pula..hahahaha... ok, stop..
Pada petang yang indah ini, aku dengan sepupu aku merancang untuk membuat cupcake.. Aku tak tau la jadi  macam mana.. Ni baru first time kami nak buat cupcake..Harap-harap menjadi la ye..
Janga jadi hitam legam sudah la..

Ok korang..Aku nak search google, cari resepi nak buat cupcake..bye2..
Wish me luck in PMR..
Sayang korang.. ^_^


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen Blogwalking By Ieyza Afieyna
  • Minggu Raya Wehh..
  • Hari Raya + Baru Update
  • Hari Ini!
  • Kawanku Sayang!
  • Nasibku Yang Malang
  • Mahu Add Saya Di Twitter?
  • Contest Blog Comel + Awesome
  • Cuti Nie
  • Segmen Nasz : Bloglist Nasz Jun 2012