Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Save Gaza!!!
Selasa, 27 November 2012 • 12:30 PTG • 0 Comment here !

Hello hollo peeps.. Banyak minggu aku tinggal blog nie.. Aku memang jarang update pun.. So, jangan nak mengata sangat la yea..Huhuhu.. Aku tak nak update entry panjang-panjang because nanti aku kena baling dengan buah oren 6 bijik.. 

Kalau update blog, apa yang korang tulis dekat entry?? Merepek seorang diri and bagitahu pendapat sendiri? Judge orang ramai? Share something untuk readers korang? 
Memang banyak kita boleh lakukan untuk kebaikan diri sendiri dan kebaikan orang ramai..



Eh..Save Gaza?? Yea.. Entry aku sekarang nie memang terbaik dari ladang.. Sebagai umat Islam kita hendaklah mendoakan saudara-saudara kita yang berada di sana..Aicehh..ayat aku..Kalah pensyarah UITM.. Kerana Doa adalah senjata paling hebat daripada bom and senapang.. yeaa... Walaupun kita tak pergi menolong diorang kat sana, tapi kita boleh menolong diorang dari jarak jauh kan?? Betul tak??

Semoga Allah S.W.T memberkati doa kita di sini.. Aminn... 



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Hati Sedang Celaru
  • Segmen: Follow Sampai Meletup!
  • SEGMEN 2: Terjah, Follow, Menaik!!!
  • Segmen Jom Mencari Followers
  • Segmen: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
  • Siap Edit + Khemah !!
  • Skin Baru
  • Mood :> Rajin ^_^
  • Segmen Blogwalking By Ieyza Afieyna
  • Minggu Raya Wehh..