Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Tak lama lagi
Jumaat, 18 Januari 2013 • 7:33 PG • 0 Comment here !
Hello peeps.. Aku dah lama tak update entry dalam blog aku yang dah bersawang nie.. Emm..Ye la, semenjak dapat result cemerlang dalam PMR nie, aku bertambah busy nk update..(busy la sangattt)
Ok, sekarang aku still sekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Pengkalan Hulu, Perak.. Aku dah 16 tahun..Rasa sekejap ja dah habis PMR.. Sekarang nie, aku masih terpinga-pinga..Adakah aku nie sudah berumur 16 tahun?? Betul ke aku form 4 sekarang ni?? Begitulah soalan aku apabila aku tengah confuse..hehee..
Sebenarnya, aku tak nak cerita pun semua tu, tapi nak buat macam mana kan, dah tangan aku nie gatai sangat nak tulis, terpaksa diri ini akur dengan tindakan jari jemari ni.. Amboi ayat aku..Boleh buat novel nie.. hahaha...(perasan sekejap).
Tujuan aku menulis blog pada pagi buta nie, adalah untuk melepaskan rindu dek sayang akan sekolah yang tercinta yang tak lama lagi akan ku pergi tinggalkan sekolah itu.. Amboiii. panjang benar ayat aku itu..hahah..
Alhamdulillahh, aku telah mendapat keputusan yang membanggakan keluarga aku.. Aku rasa bersyukur ke hadrat ilahi kerana memakbulkan doaku selama ini dengan berkat titik peluh aku selama ini.. 
Usaha Tangga Kejayaan..
Minggu depan adalah minggu last aku sekolah kat SMK Pengkalan Hulu..Sebak rasanya nak tinggalkan memori yang indah kat sekolah tu..emmm..Aku dah dapat tawaran SBP..Sekolahnya di Perak jugak..Ada orang cakap jauh,ada orang cakap tak jauh..Ahhh..Mana-mana pun boleh la..huhuhu..
Sekolah mana ye?? Sekolah Menengah Sains Raja Tun Azlan Shah(SERATAS)..
Alhamdulillahh..dapat akhirnya..Tapi aku mintak sekolah lain, lain yang aku dapat..Takpe la, aku bersyukur..Kira dapat la daripada tak dapat langsung..
Hari ni, aku tak pi sekolah pun.. Tu pasal la aku update blog because takde ape yang nak dibuat..huhuu..
Aku nak pergi wat medical check up.. nak masuk SBP nie, kena pi medical check up..huhuhu..jadi aku mengambil peluang hari ini, untuk tak pergi sekolah..hahaha..
Kepada kawan-kawan aku yang tak dapat SBP, jangan risau, tunggu la sampai panggilan kedua ye..jangan berputus asa pada yang Esa..Kalau tak dapat jugak, mungkin rezeki dapat kat MRSM..Aku harap kawan-kawan aku dapat bersabar ye..
Minggu depan, aku akan busy dengan persiapan nak pergi sana..Aduhh..rasa berdebar-debar pulak bila fikir banyak kali..huhuhu...Ok la..Sampai di sini saja ye..
Bye-bye.. Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. :D


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Tuala Wanita berbahaya !!
  • Segmen Bloglist Disember Ice Princess
  • Save Gaza!!!
  • Hati Sedang Celaru
  • Segmen: Follow Sampai Meletup!
  • SEGMEN 2: Terjah, Follow, Menaik!!!
  • Segmen Jom Mencari Followers
  • Segmen: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
  • Siap Edit + Khemah !!
  • Skin Baru