Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Aku Rasa Tertekan !
Jumaat, 19 April 2013 • 4:03 PTG • 1 Comment here !

Hello peeps.. Hai.. Apa khabar.. Aku dah lama tak update blog kan?? 
Aku sekarang nie tengah tertekan gila.. Homework banyak, masalah tidur tak cukup.. Then, ada pulak orang buat perangai..Memang aku tension gila la.. Kawan Baik aku nak pergi dah.. Aku pun, tak sempat nak jumpa dia lagi..Adoiii.. Bencinya...

Last month, sekolah aku buat ujian 1, alhamdulillahh, aku boleh buat yang terbaik kecuali Addmath..
OMG! Addmath la yang membuatkan result aku cacat.. Bertapa teruknya addmath aku.. OH NO..
Memang terasa bangangnya tengok result aku..

Aku memang tertekan sekarang nie, sebab aku tak nak enjoy macam dulu.. Sob sob..
Next year dah SPM.. Lagi tension... Waaaaaaa....Nak nangis...Dah la sekolah jauh daripada ibu ayah...Emmm... Hari-hari jerit nak balik rumah.. :(

Aku dah bosan dengan skin blog aku nie.. Nak tukar pun dah tak sempat macam dulu..
Dulu sempat pulak... Haissshhhh.. Ini semuanya disebabkan homework punya pasal la... Arrggghhhhhhh!!
Aku rasa macam nak pergi karoeke je... hmmm....
OK la.. Sampai di sini saje ye.. Kat sini la tempat aku meluahkan perasaan.. Dulu ade je orang nak
aku luahkan and melepaskan perasaan... Sekarang dah tak de..

Anyway, bye2.. Love you all.. (winkwink)


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • No Title At All
  • Tak lama lagi
  • Tuala Wanita berbahaya !!
  • Segmen Bloglist Disember Ice Princess
  • Save Gaza!!!
  • Hati Sedang Celaru
  • Segmen: Follow Sampai Meletup!
  • SEGMEN 2: Terjah, Follow, Menaik!!!
  • Segmen Jom Mencari Followers
  • Segmen: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!