Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Skin blog Dah Lusuh!!
Ahad, 5 Mei 2013 • 12:41 PTG • 0 Comment here !
 
Hello peeps.. Semenjak aku duduk asrama ni, aku aku memang tak sempat gila nak tukar skin blog...
Argghhh...Tension kott.. Asyik mengadap skin blog yang agak lusuh and berhabuk je.. Nanti aku,cuti nie aku nak tukar skin blog yang baru lagi terselah kecomelannya.. AMboiii..Ayat aku memang tak boleh belah..Hmmm... So sadd...
 
Nak balik.. Tapi, next week nak exam dah.. So damn! Bersabar je la.. Hope dapat buat yang terbaik.. Aku sekarang nie memangn tak de masa gila nak update.. Asyik busy je memangjang.. Hmmm...
Mintak-mintak la nanti ada masa nak tukar skin ni.. Aminnn...
 
Korang kat luar sana jangan lupa doakan aku bagi dapat straight A's mid-year exam nie tau..
Sampai di sini je la ye, aku tulis.. Kalau aku tulis panjang-panjang takut korang tak larat nak baca pulak kan..huhuhu... :D
 
Peace yo ! bye
 
#anyway, congratulation to Seratas Ladies because dapat Naib Johan Hoki MSSD peringkat Kebangsaan.. :D


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Aku Rasa Tertekan !
  • No Title At All
  • Tak lama lagi
  • Tuala Wanita berbahaya !!
  • Segmen Bloglist Disember Ice Princess
  • Save Gaza!!!
  • Hati Sedang Celaru
  • Segmen: Follow Sampai Meletup!
  • SEGMEN 2: Terjah, Follow, Menaik!!!
  • Segmen Jom Mencari Followers