Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Perasaanku Celaru, Bangang !
Ahad, 2 Jun 2013 • 2:38 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps.. Mesti terkejut dengan title aku kan?? hmm.. Firstly, aku nak tanya khabar korang dulu..
Korang sihat tak? Mesti sihat kan??

Ok guys.. kita review balik title aku tu.. Aku sekarng nie tengah celaru tahap gaban kuasa 66 dah..
Wahai lelaki yang berkenaan.. Tolong la jangan kacau aku lagi.. Aku mintak tolong sangat-sangat.. Aku bukannya tak suka kat hang, tapi... Entah la.. Itu yang membuatkan aku celaru sangat tau tak..
Aku dah tak tau nak cerita kat sapa lagi.. Aku just boleh tulis dalam blog nie ja.. 

Bukan aku sengaja tak nak angkat fon hang, bukan sengaja aku tak text hang.. Aku tengah semak nie.. Itu pasal la aku nak kawan ja dengan hang.. Sebab aku tau, hang takkan paham aku punya lahh.. Lagi satu, aku tak suka hang semak kat wall FB aku.. Hang tau pasal apa?? Sebab aku tak nak soal jawab kat sekolah aku..Aku sudah kekurangan kawan di sebabkan hang, hang tau tak?? Aku memang lebih selesa kawan dengan lelaki daripada perempuan, itu pasal la, aku ramai kawan lelaki daripada perempuan..

Aku tak suka hang nak masuk dalam urusan keluarga aku.. Ye la.. Hang bukannya suami aku pun ! 
Aku pun ada hak jugak la.. Aku pun nak enjoy macam orang lain la !.. Semenjak aku couple dengan hang, aku rasa hidup aku tak bebas macam dulu.. Dulu, walaupun aku couple, hidup aku tak semak macam sekarang tau tak?? Untuk pengetahuan hang la.. Aku nak bagitahu hang.. Sebab tu la, aku nak kawan.. ONLY FRIEND with you.. You understand or not?? If not, you can get out from mu life !

Aku cuba fikir satu-satu.. Nak selesaikan masalah macam mana.. Hanya itu ja yang aku mampu buat.. Hang ingat aku tak fikir ke sebelum buat keputusan?? Aku fikir la !... Sebelum nie, aku ingat hang takkan buat masalah, tapi ternyata.. !! Memang aku dah agak dari dulu lagi, tapi aku tetap bersabar..
Untuk pengetahuan hang, aku nie seorang yang panas baran ! So, jangan cakap aku nie cepat berubah..
Aku tak berubah pun.. Aku tetap sama seperti dulu..
Perangai yang aku tak boleh nak elak and mesti ada dalam family aku ialah PANAS BARAN..

Kadang-kadang, aku boleh jadi seorang yang ceria.. Di sebalik ketawa aku, ada kegembiraan atau kesedihan.. Bukan mudah untuk menilai aku.. Aku suka benda yang simple, bukan complex tapi menarik.. Itulah aku.. 






PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Skin blog Dah Lusuh!!
  • Aku Rasa Tertekan !
  • No Title At All
  • Tak lama lagi
  • Tuala Wanita berbahaya !!
  • Segmen Bloglist Disember Ice Princess
  • Save Gaza!!!
  • Hati Sedang Celaru
  • Segmen: Follow Sampai Meletup!
  • SEGMEN 2: Terjah, Follow, Menaik!!!