Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Hari Ni Balik Rumah ! Mood: Excited Gilerrr
Jumaat, 11 Oktober 2013 • 9:50 PG • 0 Comment here !

Hello peeps.. Say hi to all of you.. Lama gila la tak update blog nie.. Maklum la, aku tengah ada exam PAT(peperiksaan akhir tahun). Dah 2 minggu dah exam, tapi tak habis lagi.. Then, lepas cuti, sambung balik exam.. Exam subject killer iaitu Math, Tekno and chemistry. 

By the way, hari nie aku BBM!! Argghhhh... Best giler laa.. Aku dah lama gila tak meroyan dengan kawan-kawan.. Tapi dapat jumpa dengan diorg sekejap je because aku kena balik kampung.. Hmmmm.. So, sad! At least, ddapat jumpa diorang kan?? Hahaha.. Hari nie, aku Online dekat Bilik LK.. Ada WIFI.. So? Apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang yang ada la.. Hahaha... Hari nie tak berapa belajar sebab exam LK dah lepas then, kitorang siapkan autocad..Hmmm.. 

Tak sabar rasanya nak jumpa family.. Haaa..Lagi satu.. Semenjak aku tinggal kat asrama ni, aku demam pun susah nak baik.. Pelik la.. Memang nasib budak asrama macam nie ke?? kesian gile la.. Habis tu, aku nie bukan budak asrama ke?? hmmm.. Kesian gila kat aku.. Kalau boleh undur masa, aku tak nak masuk asrama.. Walau SBP sekali pun and walau MRSM sekalipun.. Eh jap! Aku nie budak SBP la eh silap lagi budak SBT.. hahaha Apa yang aku merepek nie.. Hahaha.. Mood BBM la katakan..Memang otak gila-gila la.. hahaha.. Ok la.. Aku nak bye2 dah.. Nanti banyak pulak aku merepek kat sini.. 

Good Bye !


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Edit blog for now :D
  • Kejadian Yang Berlaku di Sekolah Aku!!
  • Perasaanku Celaru, Bangang !
  • Skin blog Dah Lusuh!!
  • Aku Rasa Tertekan !
  • No Title At All
  • Tak lama lagi
  • Tuala Wanita berbahaya !!
  • Segmen Bloglist Disember Ice Princess
  • Save Gaza!!!