Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
I had BROKEN HEART
Isnin, 28 Oktober 2013 • 8:53 PTG • 0 Comment here !
Hello peeps.. Korang sihat?? Tertunggu-tunggu cerita dari aku?? i had broken heart?? korang terkejut x??
Entah la.. Aku yang suruh dia pi cari lain, tapi aku yang sedih tahap gaban.. AKu pun tak tau la.. Biar kan je la.. Kalau ada jodoh tak kemane kan?? huhuhu.. Semalam aku sedih tahap gaban kuasa 66.. Kakak dorm aku semuanya pelik tengok aku.. Diorang kata, boleh cari yang lebih baik.. Memang la boleh cari yang lebih baik.. Tapi masalahnya, nak cari yang betul-betul baik tu la yang susah sangat.. Nak cari lelaki memang la senang. Tapi, nak cari yang gentleman tu la yang susah.. 
Kenapa aku rasa single membebankan?? Aku pun pelik jugak la.. Tapi kan, nasib baik la ada kawan aku kat sekolah baru nie macam kawan aku dekat sekolah lama.. Hope, kitorg kawan sampai bila2 and aku tak nak kacau relationship dia.. Wooww!! So sweet.. hehe ok  la..Sampai sini je la.. Bye2..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Hari Ni Balik Rumah ! Mood: Excited Gilerrr
  • Edit blog for now :D
  • Kejadian Yang Berlaku di Sekolah Aku!!
  • Perasaanku Celaru, Bangang !
  • Skin blog Dah Lusuh!!
  • Aku Rasa Tertekan !
  • No Title At All
  • Tak lama lagi
  • Tuala Wanita berbahaya !!
  • Segmen Bloglist Disember Ice Princess