Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Kehidupan seterusnya
Sabtu, 5 Disember 2015 • 1:01 PTG • 0 Comment here !
 
Pejam celik pejam celik. Dah masuk sem2 dekat KMTK. Menunggu result Sem1 dengan penuh kesabaran dan kekeliruan. Oh no! Tak sanggup nak tau result Sem1 haritu. Aku harap dapat apa yang aku target. Aamiin. Bukannya apa, aku nak buktikan dekat orang yang masuk matrik ni, tak susah. Cuma kau kena fokus on study. Actually, not in study only. Kat sini kitorang buat program macam-macam. Tapi kenapa still ada orang yang boleh buat? Hidup ni tak semudah apa yang kita sangka. Bukan semua benda kita boleh buat dengan petik jari je. Jalan pemilihan kita tu yang penting. ok gais.. So, sesape yang nak masuk matrik  and then tak jadi disebabkan kawan tu, lupakan je la. If dia adalah kawan kau, dia akan support kau, dia akan hormat kau punya decision. And one more thing is, aku sebagai budak matrik, aku bangga and aku tak rasa menyesal pun masuk matrik. :D
 
Ok, cerita kisah seterusnya. Disebabkan aku tengah bosan sekarang, aku ada mood nak update blog aku yang dah lama berhabuk bak segumpal kapas yang dikumpul-kumpul. Hahaks. Teruk benor aku punya ayat. Hyperbola terlebih sikit. Back to the main topic. Sebenarnyakan, aku dah lupa macam mana nak hias-hias blog aku supaya lebih lawa macam dulu.. huuuuu.. Aku sedih. Tapi takpe, if dah habis matrik, aku akan study balik semua benda pasal blog, even sekarang nie aku tengah kosong pasal hias-menghias ni.. Emm.. Macam mana nak contest, edit blog tak ingat. Jemm..!! Aku tak tawu dah macam mana nak merepek meraban panjang-panjang macam dulu. Rasa kekok gila bak angggg. Tapi takpa, lama-lama aku akan terbiasa jugak.. *smile :D

Kalau sedih ke gembira ke nak kutuk ke ape ke. I just write here with my own fingers. And i can write my story even everyone don't know who i am. 




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • New Life In KMTK
  • I'm Back
  • My New Year
  • Lepas Perasaan!
  • Tak Sabar Rasanya
  • I had BROKEN HEART
  • Hari Ni Balik Rumah ! Mood: Excited Gilerrr
  • Edit blog for now :D
  • Kejadian Yang Berlaku di Sekolah Aku!!
  • Perasaanku Celaru, Bangang !