Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Lepas Perasaan!
Ahad, 3 November 2013 • 11:33 PTG • 0 Comment here !
Hello peeps.. Aku rasa, topik yang aku nak cakapkan nie, agak keterlaluan.. Tapi?? Do I care?? 
Aku tengah best layan FB, ade pulak mamat nie call.. Ingat aku kebulur sangat ke nak angkat fon kau!! Aku sebenarnye tengah panas, yang kau boleh tambah lagi panas aku apesal?? Aku memang banyak bersabar dah dengan orang yang bergelar LELAKI nie.. Ingat senang ke aku nak bersabar macam dulu.. Tak dek la..
No more chance for you.. Understand?? No more chance..

Huhh!! Aku dah penat.. Penat sangat.. Layan hampa dalam fon?? Ingat aku ada banyak masa ke, hah?? Ingat aku nie duduk rumah goyang kaki sambil pegang fon ke?? Kalau hampa fikir macam tu, sorry la.. Aku minta hampa tukarkan mindset hampa.. Hampa memang jumpa dengan salah orang ar.

Lagi satu.. Dah cukup la, masalah yang aku tengah hadap nie, hang boleh tambah lagi?? Ada hang pernah tanya, aku nie ada masalah ke tak?? Ada hang tanya?? Hang tak tanyakan?? Itulaa masalah lelaki.. Dia tak pernah pun tanya perempuan.. Yang dia tahu, perempuan kena layan lelaki, kena tahu masalh lelaki, kena paham hampa.. Hampa?? Ada hampa kesah pasal kami?? Ada hampa kesah pasal masalah kami?? Hampa selalu salahkan perempuan kan??

Hampa fikir la masak-masak.. Bila perempuan tak nak teruskan hubungan tu, ada hampa fikir sebab apa?? Ada ke??Kalau hampa fikir pun, hampa akan cakap, perempuan nie dah tak sayang hampa, dah tak pedulikan hampa, dah ada orang lain.. Dah ADA ORANG LAIN?? Wehh.. Belah ar.. Ingat kami nie perempuan murahan ke ape, senang-senang je nak terima orang lain dalam hidup kami.. FYI, kami tak nak teruskan hubungan tu sebab kami nak hampa berubah ke arah yang lebih baik..Kalau kami teruskan hubungan, kami tau, mesti akan goyah jugak.. Sebab apa?? Sebab perkara tu selalu berulang and kami pun dah banyak kali bagi peluang.. Hampa tak fikir ke, sebab ape kami perempuan nie, bagi hampa peluang?? 
Argghhh.. Aku malas la nak taip panjang-panjang, buat penat jari aku je dok menaip..

Aku memang tak paham betul la dengan perangai lelaki.. Kadang-kadang tu fedap jugak dengan perangai hampa yang bergelar lelaki nie.. Sorry to say la.. Tapi memandangkan aku nie masih lagi waras, aku tetap kuatkan diri aku nie untuk lupakan apa yang LELAKI pernah buat dekat aku.. Yang dia tahu, mengadu kat kawan aku ada la.. Then, si kawan tu pun, tak cakap banyak dah.. Main hentam je kat aku.. Asyik menyebelahkan dia je.. Ingat aku nie tak reti jaga perasaan orang ke?? Orang yang tak reti jaga perasaan aku, aku pulak yang dipersalahkan.. Sorry sikit..

Ok lahh.. Nak out.. Kalau aku ada tak puas hati lagi, aku merepek panjang lebar kat sini..
Nota kaki : Tak perlu susahkan diri sendiri..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Tak Sabar Rasanya
  • I had BROKEN HEART
  • Hari Ni Balik Rumah ! Mood: Excited Gilerrr
  • Edit blog for now :D
  • Kejadian Yang Berlaku di Sekolah Aku!!
  • Perasaanku Celaru, Bangang !
  • Skin blog Dah Lusuh!!
  • Aku Rasa Tertekan !
  • No Title At All
  • Tak lama lagi