Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Tak Sabar Rasanya
Isnin, 28 Oktober 2013 • 9:16 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps.. Lama jugak rasanya tak update kat blog nie.. Sorry.. Mungkin busy dengan persiapan kemas-mengemas barang untuk balik cuti akhir tahun nie.. Ye la banyka kerje jugak la aku nak kena kemas barang.. Bukan senang and bukan susah sangat pun nak kemas barang tu semua tapi kena pandai bajet masa je la.. Aku sebenarnya, baru je lepas balik hoki.. Tak la baru sangat, just dua tiga hari lepas.. Hehehe.. Kitorang lawan dekat UPSI.. Dekat U my cikgu praktikal kat sekolah lame.. Alaaaa.. Rindu gila apabila teringat kenangan yang lalu.. Bukan senang nak dapat cikgu yang sporting gila macam cikgu tu.. Kalau kat sekolah aku sekarang nie.. Memang tak kan dapat la.. huhu

Ehhh.. Ape yang aku merepek nie.. Aku sebenarnya dah lari tajuk..Ahhh.. Tak kesah la.. Janji aku ade cerita nak cerita dekat korang kan?? Jadi korang tak bosan sangat.. Bukannya ape, aku nie dah lame tak mereek panjang lebar dekat blog aku, so? Aku nak pinjam korang punya mata kejap ek.. Ce teruskan membace.. huhuhu.. Pasal hoki ! Kitorang menang kumpulan.. Tapi kalah second round kalah split 1-0.. Kitorang memang tak practice langsung split or stroke.. Gile ar.. Memang la takkan dapat la split tu..Tak dapat la nak tanggung.. Tapi takpe.. Kitorang dapat la jugak pengalaman pergi peringkat international.. INTERNATIONAL!!.. Saje nak mention banyak2.. Bagi jeles sikit.. Hahaha..Nanti 9/11/2013 nanti, kitorang pergi Kepala Batas pulak.. Lawan hoki kat sane.. Rase tyak sabar pulak :D

Tapi kan?? cerita yang korang baca tadi tu, takde dalam tajuk pun.. Itu hanyalah muqaddimah semata-mata..hhaha.. Panjang tak muqaddimah aku?? huhuh :D
Sebenarnya, aku nak bagitahu, hari khamis nie 31/10/2013 , aku balik rumah.. huhuhu.. Best gile laaa... Happy aku nie macam tak pernah balik rumah je  kan?? Maklumlaaaaa.. Dah rindu tahap gaban kuasa 88 dengan rumah aku tu.. Aku sebenarnya sedih jugak bila dapat result yang tah pape.. Frust menonggeng la aku.. Aku tak sanggup nak menghadapi itu semua.. Tapi, apakan daya.. Aku mesti menguatkan diri aku untuk menghadapi semua itu.. PAT?? Exam yang menakutkan aku sewaktu form 4.. emmmm.... Setiap kali dapat result,aku akan kecewa.. Aku pun tak tahu la sebab ape aku jadi macam ni.. Tak macam dulu, dulu ade je orang bagi semangat dekat aku, tapi sekarang??? Sudah tidak punya apa2 lagi.. Arrgghhhh!!! Aku sedihhhhhhhh!!!!!!...

Bagus jugak aku buat macam tu. Aku tak nak dia berharap kat aku.. So? bagus la kalu dia dah ada yang lain.. Hope dia happy :D.. Jiwang pulak aku nie kan?? Kemain lagi niee.. Kemainnn..... 
Kalau ade jodoh tak kemana kan?? No wonder lahhh... :D emmm.. lagi satu.. Aku tak nak jadi macam perigi cari timba.. Memalukan kott.. hohoho :D Biarlah jodoh itu datang sendiri.. Sebab Allah dah tetap kan kita dengan sesape kan?? Betul tak?? Betul kan?? hehehe.. So?? Kita enjoyyyyyy!!!!!






PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • I had BROKEN HEART
  • Hari Ni Balik Rumah ! Mood: Excited Gilerrr
  • Edit blog for now :D
  • Kejadian Yang Berlaku di Sekolah Aku!!
  • Perasaanku Celaru, Bangang !
  • Skin blog Dah Lusuh!!
  • Aku Rasa Tertekan !
  • No Title At All
  • Tak lama lagi
  • Tuala Wanita berbahaya !!