Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Selepas Habis Matrik !
Jumaat, 24 Jun 2016 • 6:28 PTG • 0 Comment here !
 
 Hello gaisss.. Sudah sekian lama apabila tidak menulis entry rasa macam agak ganjal sedikit not sedikit BUT banyak sebenarnya. Haa ok. Berdasarkan tajuk di atas, sudah sebulan setangah aku meninggalkan KMTK tu. Rasa rindu pulak kat sana. Time macam ni aku pergi turun padang main basketball dengan roommate. Hahaha. Cepat betul masa berlalu. Tapi tu la, bila kita kat sana nak cepat-cepat cuti sebab apa? Sebab nak freedom lahh.. Kah kah kah. 
After habis je keluar matrik, aku apa lagi jadi penganggur setia la kat rumah ni. Result PSPM pun dah dapat. Alhamdulillah 3.0 above. OK. Kat rumah aku ni susah la nak dapat kerja. Lagi pun sekarang ni tengah bulan puasa. Family aku ni kang,bukannya boleh percaya sangat. Nanti kejap nak pergi sini kejap nak pergi sana. Habis tu aku ni?? Takkan tak ikut pulak kan. Mestilah mau. Dah lama tak jumpa cousin kesayangan aku.
Bila dah kat rumah tak buat pape, bosan pulak. Semua kawan-kawan aku balik u diorang. Kawan time kat sekolah lama aku dulu. Kawan kat seratas diorang semua jauh-jauh plus busy. Hmm.. Beginilah hidup gue. Susah banget deh mau keluarnya. Enggak ada lesen lagi. Pahal tetibe cakap indon entah. Haha
Ok, jangan membebel panjang-panjang, nanti readers bosan. Seminggu selepas aku habis matrik, aku apa lagi, pergi KL dengan kawan aku yang sorang tu. Nama dia Jasalinda Md Saad. Dia kawan aku time kat Seratas lagi and then kitorang dapat matrik sekali. Tu yang aku ajak dia tu. Memandangkan dia senang keluar jalan-jalan. Seminggu jugakla aku travel KL-Selangor tuu.. Tak shopping pun. Just pergi jalan-jalan cari makan. Hehehe. 
Selepas itu, aku pun balik rumah jumpa kawan aku yang sorang tu sebab dia pun baru je cuti semester. Kitorang lepak Ipoh pulak. Stay sana 2 malam kalau tak silap. Haihh.. Berjalan sakan. Berjalan pun, duit tetap habis. hmmmm.. (sedih) 
Seterusnya awal bulan Jun 2016, aku dipanggil. Cewahhh.. Dipanggil kau. Dipanggil untuk menjadi fasilitator. Entah betul entah tidak ejaannya tu. Senang cerita fasi laa. Tapi mostly matrik panggil AJKO.(Ahlijawatankuasa Organisasi). :) Rasanya laa.. hehe Bertugaslah aku di sana selama 10 hari. First day Ramadhan aku pun kat kolej tu jugak. Huhu.
 
So now, i'm doing nothing at home juz sleep and watching tv and having my good time with my lovely family. Yeah, this is me. I want to wish all of you selamat berpusa dan selamat hari raya. 
Insyaa Allah, i will write again and again.


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Kehidupan seterusnya
  • New Life In KMTK
  • I'm Back
  • My New Year
  • Lepas Perasaan!
  • Tak Sabar Rasanya
  • I had BROKEN HEART
  • Hari Ni Balik Rumah ! Mood: Excited Gilerrr
  • Edit blog for now :D
  • Kejadian Yang Berlaku di Sekolah Aku!!